wstecz

strefa mieszkańca

strefa turysty

09 paź 2014

Stolica Wielkopolski – Poznań to miasto, w którym promujemy się od lat -  w latach ubiegłych głównie na targach turystycznych „Tour Salon”. Obecnie w dobie wszechogarniającego internetu targi turystyczne nie są już tak silnym i  skutecznym narzędziem marketingowym. Coraz częściej stosowaną formą promocji marki miast jest również cross-marketing - polegający na wymianie i bezpłatnym udostępnianiu nośników należących do miasta w zamian za możliwość bezpłatnej promocji w mieście partnerskim. Międzyzdroje stosują ją już od kilku lat.

Stolica Wielkopolski – Poznań to miasto, w którym promujemy się od lat -  w latach ubiegłych głównie na targach turystycznych „Tour Salon”. Obecnie w dobie wszechogarniającego internetu targi turystyczne nie są już tak silnym i  skutecznym narzędziem marketingowym. Coraz częściej stosowaną formą promocji marki miast jest również cross-marketing - polegający na wymianie i bezpłatnym udostępnianiu nośników należących do miasta w zamian za możliwość bezpłatnej promocji w mieście partnerskim. Międzyzdroje stosują ją już od kilku lat. Bydgoszcz, Słowenia ( Izola ) i Poznań to miasta, z którymi współpracowaliśmy i współpracujemy w ramach cross- marketingu. Projekt koordynowany jest w ramach współpracy z firmą Green House – Paweł Kranc.
Turyści z Wielkopolski, jak pokazały analizy i badania rynku turystycznego stanowią znaczny odsetek gości w sezonie wiosenno – jesiennym w gminie Międzyzdroje. Zatem podejmowanie działań promocyjnych na tym rynku jest zasadne i jak najbardziej pożądane.
W ramach współpracy  z Urzędem Miasta Poznania, podobnie jak w ubiegłym roku, w terminie sierpień – wrzesień 2014r.,  przez 6 tygodni prezentowane są plakaty promujące Międzyzdroje. Udostępnione przez miasto Poznań miejsca reklamowe w formie podświetlanych nośników typu city- light znajdują się na przystankach autobusowych Rondo Rataje oraz przy ul. Krzywoustego. Są to miejsca, przesiadkowe z linii autobusowych na linie tramwajowe, często uczęszczane przez Poznaniaków.
Mamy nadzieję na kontynuację współpracy również w przyszłym 2015 roku .

Referat Promocji i Współpracy z Zagranicą
Anetta Czyżak